رونمایی از پلتفرم هوش مصنوعی اسمارتو در چهاردهمین نمایشگاه کامیتکس استان یزد

  در چهاردهمین نمایشگاه کامیتکس یزد همزمان با هفته پژوهش و فناوری رونمایی از محصول جدید شرکت پلتفرم هوش مصنوعی اسمارتو صورت گرفت. در این رویداد که با حضور جمعی از بازدید کنندگان و فعالان اقتصادی و تیم اسمارتو انجام پذیرفت، ویژگی های این محصول بومی تشریح گردید. اسمارتو بر مبنای...
10 Dec 2021

 

در چهاردهمین نمایشگاه کامیتکس یزد همزمان با هفته پژوهش و فناوری رونمایی از محصول جدید شرکت پلتفرم هوش مصنوعی اسمارتو صورت گرفت. در این رویداد که با حضور جمعی از بازدید کنندگان و فعالان اقتصادی و تیم اسمارتو انجام پذیرفت، ویژگی های این محصول بومی تشریح گردید.

اسمارتو بر مبنای بصری سازی شاخص ها عمل میکند. شاخص های مد نظر سازمانها و شرکت ها برای مانیتور شدن و بصری شدن فارغ از اینکه شاخص ها در کجا ذخیره شده اند و به چه نحو در دسترس هستند در اسمارتو بصری شده و نمایش داده می شود.

پلتفرم اسمارتو به مدیران شرکت های بزرگ و سازمان ها در بودجه ریزی هوشمند، محاسبه بهره وری و ایجاد داشبورد های مدیران با  استفاده از بصری سازی و تجزیه و تحلیل مناسب داده ها کمک میکند.

در داشبورد بودجه ریزی، این پلتفرم ضمن تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود در سیستم مالی شرکت و بررسی اسناد پرداختنی و دریافتنی شرکت نسبت به پیش بینی هزینه ها و درآمد ها در آینده اقدام نموده و براساس هوش مصنوعی به کار رفته در آن برآوردی از بودجه جاری شرکت در ماههای آتی ارائه می نماید.

اسمارتو با برخورداری از داشبورد مدیریت تولید و بهره وری، با تجزیه و تحلیل و بررسی اطلاعات موجود در سیستم های اتوماسیون های صنعتی و مالی شرکت، گزارشاتی نظیر میزان تولید روزانه، مقایسه آن با روزهای مشابه در سالهای گذشته و شاخص بهره وری تولید را تولید نموده و نمایش می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.